Iva Hlavinková

Chci Vám ukázat, že finanční poradci mohou být i poctiví lidé s cílem pomoci ostatním. Finanční gramotnost lidí v ČR je přitom jediná účinná cesta, jak rozpoznat kvalitu finančního poradce.
Zajímá Vás víc? Podívejte se na moje stránky
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1138x

Seznam rubrik

Iva Hlavinková

Dala Vám pojišťovna červenou kartu? Nepojistí Vás? Nevěšte hlavu!

Tak s tím se Vám musím svěřit – tohle mi fakt udělalo radost: Bavila jsem se s kamarádem, že má pojištění u jedné modrožluté pojišťovny, kde má plno výluk: „Ono mi sice vlastně nic není, jen mě bolí břicho, když dýl sedím. Prošel jsem všechna možná vyšetření, doktoři na nic nepřišli – mám se prostě hýbat a nesedět na zadku...“ „A jak to máš s těmi výlukami, když Ti vlastně nic není?“ Ptám se ho.

4.9.2014 v 21:00 | Karma: 10,30 | Přečteno: 777x | Diskuse| Ekonomika